כיצד לעצב את דף הבית בחנות וירטואלית
דף הבית של חנות וירטואלית הוא העמוד הכי חשוב באתר. דף הבית הוא זה שיקבע האם הגולש ימשיך ויבצע רכישה, והוא גם הדף אותו רואים לקוחות חדשים אשר אינם מכירים את העסק או את החנות הוירטואלית.
האופי של דף הבית
עיצוב של דף הבית בחנות וירטואלית צריך להישען על מספר עקרונות חשובים. על מנת לעצב את דף הבית של חנות וירטואלית כדאי לפנות אל אנשי מקצוע, המנוסים בתחום של בניית אתרים ומכירים את הצרכים של הלקוחות. מלבד העובדה כי כל בניית חנות וירטואלית מתחילה באפיון דף הבית, לצורך בניית אתרים מקצועית יש צורך בהגדרת מטרות ברורה. השאלה כיצד לעצב את דף הבית בחנות וירטואלית תלויה במטרה אותה מנסים להשיג. במידה והמטרה היא עידוד הרכישה והנעה לפעולה בלבד, על דף הבית לאפשר גישה נוחה לשלל מוצרי החברה. לעומת זאת, אם המטרה היא לספק מידע בלבד הרי שדף הבית צריך להכיל תוכן איכותי. בניית חנות וירטואלית עם דף בית מזמין וקל לניווט מאפשרת הגדלה מאסיבית של מספר הגולשים והלקוחות. בנוסף על כך, בניית חנות וירטואלית צריכה לקחת בחשבון גם את נושא קידום האתר. על הטקסטים המופיעים בדף הבית להיות מעוצבים כך שמצד אחד יענו על צרכי הגולש, אך מצד שני יעזרו גם למנועי החיפוש לבצע קידום אורגני.
מימוש הפוטנציאל
בשנים האחרונות הפכו חברות המתמחום בתחום של בניית אתרים למקצועיות ומנוסות יותר. כיום בניית אתרים הכוללים חנות וירטואלית מספקת את כל הכלים למימוש הפוטנציאל של העסק. בין היתר, בניית חנות וירטואלית עם דף בית המעוצב בצורה נכונה היא דרך נוספת של העסקים המודרניים לשפר את רווחיהם.
דף המוצר – הדף החשוב ביותר
דף הבית של חנות וירטואלית הוא דף חשוב מאוד בבניית אתר לעסקים להציג את המוצרים שלכם . אולם הרכישה עצמה מתבצעת בדפי המוצר. עגלת הקניות היא הדבר החשוב ביותר כיוון שהיא מאפשרת את הרכישה בפועל. בנוסף דף המוצר צריך להכיל את כל האינפורמציה שחשובה ללקוח על מנת שיוכל להשתכנע לרכוש את המוצר בין המאפיינים החשובים ביותר ניתן למצוא טקסט אינפורמטיבי. תמונות שמאפשרות ללקוח לראות את המוצר בצורה הטובה ביותר. ניתן גם להוסיף סרטונים במידת הצורך. באופן כללי חושב להתאים את דף המוצר שלכם למוצר עצמו בבניית חנות וירטואלית. ישנם מוצרים שעל מנת למכור אותם יש להשקיע המון בדף מוצר. וישנם מוצרים שפשוט יותר להציג
בניית אתרים מאיה ויז'ן, בניית אתרים לעסקים, אתרי תדמית, אתרי מסחר, אתרי מכירות, מערכות ניהול תוכן חכמות.